sunnuntai 11. lokakuuta 2020

Eräs Facebook-teksteistäni tänään...

Että mitäkö mietin? Päärakennuksen takkaan puita sytyttäessäni on käynyt viime aikoina mielessä, että minulla on kallista sytykepaperia. Meille ei tule nykyisin muuta - järkevästi sytykkeenä käytettävää paperia - kuin kerran viikossa ilmaisjakelulehti, satunnaisia mainoslehtiä sekä Tekniikka&Talous-lehti. Tuo viimeksi manittu lehti tulee hiukan "vanhasta muistista" minulle Tekniikan Opettajat TOP ry:n eläkeläisjäsenen ominaisuudessa - jäsenlehtenä, jäsenmaksuun kuuluu em. lehden paperiversion tulo postilaatikkoon pääsääntöisesti kerran viikossa. Olen roikkunut mukana kyseisessä yhdistyksessä, vaikka vuoden 2004 jälkeen en ole osallistunut mihinkään tapahtumaan tai virallisiin kokouksiin. Jäsenmäärän vähentyessä jäsenmaksun hinta nousee lähes vuosittain, samallla siis lehden hinta... Olen jo vuosia yrittänyt saada em. yhdistyksen toimintakertomukset ja tilitiedot haltuuni. Yhdistyksen asiamies on OAJ ry:ssä Lauri Kurvonen, jolle olen toiveitani sähköpostitse esittänyt. Hän on pyytänyt ottamaan yhteyttä yhdistyksen puheenjohtajaan. Kerran sain paluupostia, mutta en ole saanut pyytämiäni aineistoja - toistaiseksi. Kukaties jollakin teistä on "suhteita" em. henkilöihin, joten pyytäkää toimittamaan aineistot minulle. En viitsi lähteä oikeusteitse sentään liikkeelle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti