maanantai 20. huhtikuuta 2020

Uusia somefoorumeita - tarvitsenko niitä...

Uusia somefoorumeita - tarvitsenko niitä...

Perinteisten aamutoimien jälkeen jäin pohdiskelemaan eivätkö minun somevalmiuteni enää riitä nykyaikana.

Olen tuonut esiin vuosikausia/vuosikymmeniä, että minun päätyökaluni on sähköposti.

Olen sittemmin heittäytynyt Blogikirjoittajaksi ja Facebook-foorumille. Minua on toki pyydetty vuiime vuosien aikana jos jonkilaisen somesovellutuksen käyttäjäksi, mutta olen systemaattisesti kieltäytynyt, vältellyt niitä.
Miksi?
Muun muassa siksi, että se vaatisi aivan toisen tyyppisen kännykkäratkaisun. Olen aikaisemminkin kirjoittanut, että kännykkä on minulle puhelin. Puhun puhelimeen äärimmäisen vähän ja vastaankin aika lailla valikoidusti. 

Minulla on tuo jo nykyaikana todettu "höyrykännykkä" NOKIA Lumia 800, jota olen päättänyt käyttää niin kauan kuin se toimii.

Toki voi olla, että sen ja lattiatietokoneenikin joudun jossakin vaiheessa uusimaan, kun noita päivityksiä ei näytä kohta löytyvän...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti