tiistai 9. huhtikuuta 2024

Hyvää palvelua - kyllä...

Hyvää palvelua - kyllä... Käy myös mielessä entisen kemiläsen Keskusta-vaikuttajan useassa kuntavaalissa käyttämä slogan: Hyvä ääni kuuluu kauas. Niin - kysymyksessä on Jouko Juntunen, nykyisin eläkkeellä oleva laulunopettaja. Tämä on tuttu niin sanottu aasinsilta varsinaisen asiaan eli ääneen ja kuulemiseen sekä hyvään palveluun. Jäin itse eläkkeelle Kemi Tornionlaakson koulutuskuntayhtymän Ammattiopisto Lappiasta Kivikankaalta lokakuussa 2008. Saatoin sanoa oppilailleni, että kuulin, mitä irrottelit. Parhaimmillani totesin: "Kuulin hetki sitten, mitä ajattelit." Se siitä... Mutta viime vuosina olen havainnut, että kuuloni on heikentynyt. Vaikka aivan viime aikoihin olen todennut, että kuulen kaikki tarpeellisen/tärkeän. No joka tapauksessa intouduin aluksi paikalliseen Toivon Kuulo- ilmaiskampanjaan eli kuulon tarkistamiseen. Totta molempien korvieni kuulo oli hiukan heikentynyt. Jonkin aikaa edellisestä varasin ajan Kemin terveyskeskuksesta tarkempiin kuulotutkimuksiin . Muistaakseni kaiken kaikkiaan kolme käyntiä ja loppujen lopuksi lääkärin lähete Länsi-Pohjan keskussairaalaan. Sieltä tuli sittemmin ilmoitus kuulolaitejonoon asettamisesta. Odotusaika noin 6 kuukautta. Siellä olen käynyt 27.02. ja tänään 09.04.2024 tarkistuskäynnillä. Minä totuttelen käyttämään Lapin hyvinvointialue Apuvälinekeskus Kemi Phonak Audeo P90 13T kuulolaitteita molemmissa korvissa. Toistaiseksi kaikki hyvin. Minulla on älyä ainakin kyseisissä laitteissa korvissani... Niin - olen saanut kaikissa edellä mainituissa hyvää palvelua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti