keskiviikko 27. joulukuuta 2023

Joka vanhoja muistelee, sitä...

Joka vanhoja muistelee, sitä... Minulla tulee välillä tunne, että minun on aivan pakko muistuttaa lukijoitani, miksi minä kirjoitan. Aloitin oman Blogisivuni pitämisen 01.07.2014. Miksi? Siksi, että en mielestäni saanut tekstejäni riittävästi yleiseen tietoisuuteen esim. eri lehtien yleisönosastoille. Facebook-foorumilla aloitin säännöllisesti vasta vuonna 2017. Niin - olen aloittanut kirjoittamisen 1960-luvun puolessa välissä. Vuonna 2014 Venäjä valtasi Ukrainalta Krimin niemimaan ja aloitti Itä-Ukrainan separatistien tukemisen - käytännössä jo silloin Ukrainaa vastaa hyökkäyssodan. Torstaina 24.02.2022 se lopullisesti toteutui ja se jatkuu tälläkin hetkellä - valitettavasti. Kesällä 2014 Euroopan karttaa katsellessani huomasin siinä "valuvian" Nato-kuvioissa. Siitä lähtien aloin kirjoituksissani tuoda esiin, että Suomen on syytä liittyä Natoon mielellään Ruotsin kanssa. Onneksi tämä asia on edennyt myönteisesti. Taisipa jossakin medialähteessä vilahtaa hetki sitten, että 82% suomalaisista pitää Nato-päätöstä tälläkin hetkellä oikeana. Omana näkemyksenä oli toteamus: Ei enää koskaan yksi... Minä seuraan eri lähteistä maailmanmenoa. Minä en keksi näitä juttuja. Ne tapahtuvat maailmalla. Muun muassa Ukrainassa, Israelissa/Gazassa, Punaisella merellä, Afrikassa, Kiinassa, Yhdysvalloissa, jne. koko ajan, tälläkin hetkellä - valitettavasti. Minulla on tunne, että Venäjällä kohta rytisee. Todettakoon, että Blogisivullani on sen historian aikana ollut noin 650000 kävijää ja siellä on tällä hetkellä noin 8000 tekstiä/julkaisua. Kommentteja ainoastaan rapiat 100. Facebook-sivuni kävijämäärää en tiedä. Kyllä siellä jonkin verran peukutuksia on ja muutama vakiokommentoijakin. Osa tuttuja räksyttäjiä. Käyn aina välillä läpi nämä "harrastukseni". Pohdiskelen, onko tässä loppujen lopuksi mitään järkeä. Tähän mennessä olen päätynyt toteamukseen: On mutta huomisesta päivästä en mene takuuseen. Siitä en tiedä mitään, et muuten Sinäkään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti