maanantai 6. helmikuuta 2023

"Sinusta on tullut näkymätön ja kuulumaton!" minulle sanottiin...

"Sinusta on tullut näkymätön ja kuulumaton!" minulle sanottiin... "Sitähän minä oikeastaan olen ollut vuosikymmeniä." totesin ja lisäsin:"En juuri liiku ylesillä paikoilla kuin erittäin harvoin, pakon sanelemana enkä ole pitkiin aikoihin kirjoitellut lehtien yleisönosastoille. Tosin olen aktiivinen blogisivu- ja Facebook-kirjoittaja edelleen." Niin - tuo edellä mainittu henkilö ei liiku somessa, joten siltä osin hänen tietonsa olivat vajavaiset. Olen aikaisemminkin kirjoittanut, että viihdyn kotona. Täällä Meri-Lapin Kemissä, Haukkarin Kainuunkadun varrella on mukava asua ja pääasiassa olla vaan. Edes ulkomailla Ruotsin Haaparannalla ei ole tullut käydyksi pitkään aikaan. Ruotsin kruunun kurssi euroon verrattuna olisi nyt edullinen, joten täytynee alkaa psyykkaamaan itseään ostoksille lähtöön...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti