perjantai 2. huhtikuuta 2021

Pitkäperjantain ikäpohdiskelua - kyllä...

Pitkäperjantain ikäpohdiskelua - kyllä... En yleensä katsele ennusteita, mutta mikä lie pisti minut täydentämään alla olevat tiedot, josta sain seuraavat tulokset: Katso, kuinka vanhaksi elät. Näin ennusteet kertovat elinajanodotteestasi. Minä vuonna olet syntynyt? 1944 Missä kuussa olet syntynyt? Syyskuu Mikä on sukupuolesi Mies Tuoreimmassa ennusteessa kuolinkuukautesi on joulukuu 2020. Olisit tuolloin iältäsi 76 v ja 3 kk. Syntyessäsi ennustettu kuolinkuukautesi oli lokakuu 1998. Olisit tuolloin iältäsi 54 v ja 1 kk. Olet saanut ennusteissa lisää elinaikaa 22 v ja 3 kk. Miksi et siis vielä vuosia lisääkin. Niin - kieltämättä lohdullista tietoa. Elän tällä hetkellä siis lisäajalla, olen 75+ ikäinen ja oikeastaan aika tyytyväinen siitä. Olen edelleenkin kohtuullisen aktiivinen monissa asiakokonaisuuksissa. Seuraan maailmanmenoa aika tarkkaan. Käytän siihen aikaa ehkä turhankin paljon. Kirjoitan paljon. Kyllä minun on pakko tunnustaa, että synnyin- ja kotikaupunkini Kemin asiat minua erityisesti kiinnostavat. Vakaa tavoitteeni on jättää se paremmassa kunnossa jälkipolville kuin se oli synnyinhetkelläni. Oman osuuteni aioin hoitaa 110 prosenttisesti. Siihen on mahdollisuuksia, sillä Kemissä on tällä hetkellä sellainen pöhinä päällä ettei paremmasta väliä. Mutta huomisesta päivästä en tiedä mitään - onneksi näin. Et muuten tiedä Sinäkään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti