sunnuntai 10. maaliskuuta 2024

Eräs Facebook-teksteistäni tänään...

Että mitäkö mietin? En oikeastaan sen kummempia, mutta selvennän hiukan aloittamaani kuvataideaktiviteettia, koska arvelen jonkun lukijoistani sitä tykönään mietiskelevän. Olen tehnyt vuodesta 1994 alkaen kulttuuriin, pääasiassa kuvataiteeseen liittyvää yhteistyötä monien ammatti- ja harrastetaiteilijoiden kanssa. Työnimikkeenä on ollut Kulttuuriyhteistyöprojekti 1994- ... Haltuuni on joutunut/kertynyt jonkin verran kuvataidetta, jonka määrää tavoitteeni on tänä vuonna olennaisesti pienentää. Pääasiassa olen ostanut taulut/taideteokset, muutaman olen saanut lahjoituksena. Kaikki muun muassa Luoteis-Venäjältä vuosikymmenien aikana tuodut taulut on virallisesti tuotu Suomeen taidemyyntinäyttelyihin. Haluan painottaa, että en ole taidekauppias, vaan asia on minua eri syistä kiinnostanut. Minulla on täydet valtuudet myydä, vuokrata tai lahjoittaa em. teoksia. Olen aikaisemminkin kirjoittanut, että olen sen verran iso poika, että voin tehdä omille teoksille mitä haluan. Luonnollisesti toimilleni on vaimoni hyväksyntä. Olen siis tälle foorumille pistänyt muutamia kuvakoosteita selostuksineen. Luonnollisesti toivon, että minuun otetaan yhteyttä Messengerin tai sähköpostin aki.pyykko44@gmail.com kautta, jos jokin teoksista kiinnostaa. Sovitaan sitten jatkosta erikseen - kiitos. Totean, että asiaan on ollut jo vähin aitoa kiinnostusta. Hyvä niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti