lauantai 13. toukokuuta 2023

Olipa mielenkiintoinen uni - kyllä...

Olipa mielenkiintoinen uni - kyllä... Ajelimme upealla, vastamaalatulla "amerikanraudalla", kirkkaanpunaisella (aikaisemmin vitivalkoinen) lähes kuuden metrin mittaisella komeudella. Kenen lie auto oli, sitä ei uni paljastanut. Kyydissä olivat Heikki Lääkkölä, entinen Pohjolan Sanomien vastuupäätoimittaja, Juha Puro, Kai Puro ja minä. Autoa ajoi Sari Ekorre. Juha totesi minulle:"Sinä olet hankkinut kaikki Lapin kaivoslupavaltaukset itsellesi." "En nyt sentään." totesin. Juha näytti minulle lehtileikkelettä Heikin kirjoittamasta artikkelista. "Tässä on mustaa valkoisella." hän lisäsi. "No jos näin on päässyt käymään, voinhan noista osasta luopuakin." totesin. Yritin aamulla analysoida, mistä tuollainenkin uni mahtaa syntyä. Kaikki edellä mainitut henkilöt ovat minulle tuttuja ja olen heidän kanssaan ollut tekemisissä. Lisäksi nuo auto- ja kaivosasiat ovat olleet voimakkaasti mediassa esillä Lapissakin. Mene ja tiedä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti