maanantai 30. tammikuuta 2023

"Vastaa lähettämääni sähköpostiin - kiitos!" olen usein kirjoittanut...

"Vastaa lähettämääni sähköpostiin - kiitos!" olen usein kirjoittanut viimeisten vuosikymmenien aikana n+1 kertaa - kyllä. Miksi? Siksi, että sähköposti on minun "päätyökaluni". Ei siitä ole pitkääkään aikaa, kun asiasta viimeksi kirjoitin. Kyllä minä yritän ymmärtää, että monet kokevat "sähköpostiähkyä", viestejä tulee päivittäin valtavasti ja joskus viestit jäävät huomioimatta ja joutua vahingossakin roskapostin joukkoon. Sitä en kuitenkaan voi ymmärtää, että yrittäjältä en saa ehdotukseeni, jopa tarjouspyyntööni vastausta. En minä niitä ihan lämpimikseni kirjoittele. Minua kiinnostaa mietiskellä, kehitellä erilaisia asioita, asioita, jotka liittyvät lähinnä tälle asumallemme tontille tai saarimökkeilyyn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti