tiistai 31. tammikuuta 2023

Eräs Facebook-teksteistäni tänään...

Että mitäkö mietin? No en oikeastaan sen kummempaa mutta hetki sitten selailin läpi oman kaveriporukkani tällä foorumilla. Minulla oli parhaimmillaan/pahimmillaan pari vuotta sitten jotakuinkin 750 kaveria. Puolet Meri-Lapista ja toinen puoli muualta Suomesta. Tipautin lukumäärän sittemmin noin 300 kaveriin. Nyt kaverimääräni on noin 350. Taannoinen tipautus aiheutti muutaman kaverin osalta ihmettelyä. Olen ottanut heidät uudestaan mukaan ja sittemmin vielä uusiakin. Joskus minutkin pyydetään kaveriksi. Pääsääntöisesti olen hyväksynyt pyynnön... Olen aikaisemminkin kirjoittanut, että minulla on herkkä liipaisinsormi/näppäilysormi. Pistän kaverini herkästi 30 vuorokauden "jäähylle" poikkiteloisista kommenteista. Varmaan minäkin joudun aina silloin tällöin "ulostetuksi". Tällaista tämä some-maailma taitaa päsääntöisesti nykyään olla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti