keskiviikko 16. marraskuuta 2022

Mielenkiintoinen iltapäivä - kyllä...

Mielenkiintoinen iltapäivä - kyllä... Miksi? Siksi, että olen käynyt sähköpostiviestintää Länsi-Pohjan Insinöörit ry:n puheenjohtajan Sanna Hasan kanssa yhdistyksen 75-vuotisjuhla pikkujoulusta. Se pidetään lauantaina 10.12.2022 Kemin ympärivuotisen Lumilinnan kabinetissa klo 18 alkaen. Asiasta tulee infoa jäsenille lähiaikoina. Olen pitänyt yhdistyksen syntymäpäiväjuhlilla historiikin/juhlapuheen > 65v Karungin Hovilompolo ja 70v Tornion Toranda sekä nyt olen lupautunut vastaavaan 75v Kemin Lumilinnassa. Sikäli helppo juttu, sillä minulla on hyvät pohjat, jotka päivitän. Paljastan näin julkisesti, että ensimmäisessä historiikki-/puheversioissa käytin kahden yhdistyksen aikaisemman puheenjohtajan, Kari Halmeen ja Tellervo Alanärän laatimia aineistoja hyväksi. Ne aineistot ovat edelleenkin taustalla ja tukena. Niin - olen yltiöpäisyydessäni luvannut, että pidän yhdistyksen historiikin/juhlapuheen viiden vuoden välein, jos palveluani tarvitaan ja itse ymmärrän mitä olen tekemässä. Todennäköisesti jo tänään illansuussa alan päivittämään aikaisempaa materiaalia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti