perjantai 25. helmikuuta 2022

Eräs Facebook-teksteistäni tänään...

Että mitäkö mietin? No muun muassa sitä, että kyllä tuo Venäjän raaka sotaoperaatio, hyökkäys menee ihon alle ja tunteet nousevat pintaan... Minullekin on sanottu:"Älä ole niin pessimistinen, Suomi on turvassa." Minulle, joka omasta mielestäni olen optimistinen, välillä superoptimistinen ihminen mutta... Minä omasta mielestäni olen myös realistinen, välillä inhorealistinen latoessani faktoja pöytään. Toistan: Olen seurannut vuodesta 2014 alkaen kohtalaisen aktiivisesti, mitä itänaapurissamme Venäjällä tapahtuu. Monista eri medialähteistä. En ole havainnut mitään myönteistä tapahtuneeksi, päinvastoin. Siksi olen muun muassa tuonut esiin useitakin kertoja, että itärajamme ei ole turvallinen. Meidän ei ole syytä tuudittautua siihen uskoon, että Venäjän hyökkäys Suomeen ei ole mahdollista. Se on mahdollista, varsinkin kun lukee tarkkaan, mitä Venäjän - vielä tällä hetkellä - vallassa oleva presidentti sanoi liittyen vuoden 1917 tapahtumiin ja Leninin rooliin niissä. Onneksi suomalaiset ovat yhtä puuta. Sotilaallinen puolustuksemme on kunnossa ja sitä aktiivisesti kehitetään mutta... Kyllä Natoon hakeminen ja liittyminen on tärkeää - nyt jos koskaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti