keskiviikko 17. maaliskuuta 2021

Eräs Facebook-teksteistäni tänään...

Olen käynyt hetki sitten läpi kirjoituksiani täällä Facebook-foorumilla noin puolentoista kuukauden ajalta. Olen näemmä kirjoittanut aika monta tekstiä ja monissa olen yleisellä tasolla avoimesti tuonut esiin myös kuntavaaliasioita. Olen aidosti yrittänyt tuoda esiin sen valitettava tosiasian, että äänestysprosentit kuntavaaleissa ovat olleet mielestäni aivan liian alhaiset. Olen myös yrittänyt aktivoida yli puoluerajojen potentiaalisia kemiläisiä liikkeelle kuntavaaliehdokkaiksi. Olen luonnollisesti tuonut esiin edustamaani Keskustan Kemin kunnallisjärjestöä. Avoimesti esimerkiksi kokousaikatauluja yleisellä tasolla, josko joku lukijoista saa kimmokkeen ilmoittautua yleiseen kokoukseen tai ottaa yhteyttä nykyisiin valtuutettuhin ja/tai lautakuntajäseniin. Puhumattakaan omiin kuntavaaliehdokkaisiin... Olen maininnut kirjoituksissani myös joka talouteen jaetut Kemiläinen Suunta-julkaisut. Niitä on julkaistu kaksi erillistä julkaisua. Mielestäni ne ovat olleet erittäin asiapitoisia ja tuoneet avoimesti esiin Kemin kipupisteitä, päällimmäisenä vaikea taloudellinen tilanne mutta myös menestystä, uusia avauksia... Näin jälkikäteen tekstejäni luettuani totean, että kovin vähän ne ovat loppujen lopuksi kiinnostaneet. Olen monta vuotta sitten avoimesti kirjoittanut, että osaan kyllä kirjoittaa, irrotella tekstejä, jotka aiheuttavat "kilometrin mittaiset" kommentointiketjut, mutta siihen en kylläkään aio sortua. Yritän jatkossakin pitäytyä tiukasti asialinjalla. Se on vähän kuivahkoa mutta kuitenkin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti