keskiviikko 31. maaliskuuta 2021

Eilisestä kokouksesta sen verran, että...

Eilisestä kokouksesta sen verran, että... Kemin sosiaali- ja terveyslautakunnan kokous oli eilen kaupungintalon toisen kerroksen kokoushuoneessa. Paikalla oli kourallinen - jotakuinkin nykyohjeistuksen mukainen osallistujamäärä - loput etänä ja yksi varsinaisista jäsenistä poissa. Varsinainen kokous sujui muutoin erittäin asiallisesti mutta... Kuinka monta kertaa olen kirjoittanut, että edes "nimenhuudon" eli laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteamisen aikana täytyy näyttää Teams-naamataulunsa. Minä en viitsi, jaksa, halua muistuttaa asiasta alituiseen. Minä en kerta kaikkiaan ymmärrä, miten on niin vaikea painaa nappia, jotta naamataulu tulee näkyviin, kun esittää asiansa verkossa? Olen todennut sen aikaisemminkin, että itse olen perin juurin kyllästynyt katselemaan noita Teams-mollukoita kirjainlyhenteineen. Tämä saattaa tuntua joidenkin lukijoiden mielestä turhanpäiväiseltä, lapselliselta nipottamiselta, mutta sitä se ei ehdottomasti ole. Tämä on toisten kokousedustajien huomioon ottamista. Näin minä se näen ja koen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti