tiistai 29. maaliskuuta 2022

Muutoksia henkilökohtaisessa Facebook-foorumissa...

Muutoksia henkilökohtaisessa Facebook-foorumissa... Olen ollut mukana Facebookissa vuodesta 2017 lähtien. Harjoittelin ensimmäisen vuoden, kaverimääräni oli vaatimaton, taisi olla maksimissaan parinsadan pinnassa, jonka senkin tipautin sittemmin muutamaan kymmeneen. Vuosien 2020-2021 aikana nostin kaverimäärän noin > 750, mutta alkuvuodesta 2022 se oli enää noin >300. Olen taannoin kirjoittanut, että minulla on ollut aika herkkä "liipaisinsormi, näpyttelysormi". En ole sietänyt poikkipuolisia sanoja/kannanottoja, typeryyksiä. Voi olla, että minun olisi syytä hiukan höllätä pipoa... Voi olla, että vielä kerran yritän nostaa kaverimäärääni. Kutsua takaisin osan hylkäämistäni ja hakea selkeästi uusia, potentiaalisia kavereita, joilla on mahdollisesti jotain järkevää kommentoitavaa - muutakin kuin "peukuttamista" tai muuta symbolikäyttöä. Olen viime aikoina havainnut, että minua erittäin vähän pyydetään kaveriksi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti