Tärkeää tietoa
Hyvä Aki,
Yritin soittaa teille numeroon, joka löytyy järjestelmästämme, mutta en saanut teihin yhteyttä.
Tarkistaessamme laskutustietoja huomasimme, että perheenne on maksanut annettua sähkölaskua suuremman summan vuosina 2012-2017.
Siksi haluaisimmekin korvata tämän rahallisen menetyksen teille, jos vastaatte ensin pariin kysymykseen.
Yritin soittaa teille numeroon, joka löytyy järjestelmästämme, mutta en saanut teihin yhteyttä.
Tarkistaessamme laskutustietoja huomasimme, että perheenne on maksanut annettua sähkölaskua suuremman summan vuosina 2012-2017.
Siksi haluaisimmekin korvata tämän rahallisen menetyksen teille, jos vastaatte ensin pariin kysymykseen.
Susanna Weckström
Asiakaspalvelu VATTENFALL
Jos sinä et pysty painamaan linkkiä tässä
kampanjassa, ole hyvä ja siirrä tämä [RANDOM_CONTENT
sähköposti|s-posti|viesti|kampanja] ohjelman saapuneet kansioon. Peru tilaus
tajouksiin tältä lähettäjältä, ole hyvä ja paina peru
tilaus.
|
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti