torstai 2. syyskuuta 2021

Mielenkiintoinen Facebook-kaverini uni minusta - kyllä...

Mielenkiintoinen Facebook-kaverini uni minusta - kyllä... Hän kertoi nähneensä unen, jossa - vapaasti muisteltuna - olin puolta nykyistä pienempänä ja seisoskelin harmaa puku päällä lippalakki päässä täysin autiolla Kemin Valtakadulla. Olin täysin hiljaa ja mietteliäänä. Kysyin: "Tuntuiko uni pelottavalta?" "Ei mutta tosi kummalliselta." hän totesi... Makustelin hetken kuulemaani. Annoin oman "selitykseni" uniasialle. Liitin unen näihin kuntapoliittisiin kokemuksiini, joissa olen ollut mukana vuodesta 2000 alkaen. Olen kokenut usein - aivan liian usein - itseni pieneksi, yksinäiseksi ja voimattomaksi omasta mielestäni hyvienkin ajatuksieni/ehdotuksieni kanssa. Sitä on tapahtunut jatkuvasti. Sanoin unen kertojalle, että olen loppujen lopuksi aika hiljainen ihminen, en mielestäni mikään "suupaltti"... Tuo asuasia on mielenkiintoinen. Sanoin, että olen taannoin pitänyt paljon harmaata pukua. Päätän ottaa sen käyttöön seuraavassa, tärkeäksi kokemassani kokouksessa. Lippalakki ei siihen asukokonaisuuteen kuitenkaan kuulu, mikäli en intoudu irrottelemaan oikein kunnolla - tuskin sentään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti