torstai 6. huhtikuuta 2023

Hiukan tämän päivän perusinfoa - kyllä...

Hiukan tämän päivän perusinfoa - kyllä... Kävin hetki sitten Karjalahdella ja keskustassa. Karjalahdella Alkossa. Ostin pari yksikköä punaviintä: Purkin ja pullon. Harvoin minua jututetaan viinakaupassa. Hyllyköiden välissä iäkkäänpuoleinen/tutunnäköinen hoikka mieshenkilö totesi minulle, että konjakit ovat tuolla toisella puolella. Sanoin hänelle, että tiedän. Hän kysyi lisäksi:"Kuinka vanha sinä olet?" Sanoin: "75+ ikäinen." Huomasin, että hän ei ilmeisesti kuullut tai ymmärtänyt, mitä tarkoitin. Sanoin uudestaan:"Olen 78-vuotias, syksyllä 79-vuotta." Juttukaverini totesi:"Minä olen 88-vuotias." Totesin, että ei kyllä uskoisi... Samainen mieshenkilö oli kassalla jallupullonsa kanssa edessäni. Hänen kassaneitijutustelun jälkeen minäkin pääsin ostokseni maksamaan. Näin hänen parkkipaikalla menevän autoonsa. Annoin hänen lähteä alueelta kaikessa rauhassa. Mielenkiintoinen juttutuokio... Ajelin sisäsataman kautta ja kävin urheilukentän/jalkapallon takakentän kupeessakin. Tuskin moni pysähtyy ottamaan kuvia massiivisista anturoista. Minä pysähdyin. Kyllä siihen nousee hulppea monitoimihalli, ei kahta sanaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti