maanantai 24. huhtikuuta 2023

Eräs Facebook-teksteistäni tänään...

Että mitäkö mietin? En sen kummempaa, mutta olen ollut tänään kysytty, suosittu henkilö - kyllä. Päivällä sain sähköpostiviestin Kemin kirkkoherranvirastosta Pakarisen Tanjalta. Hän tiedusteli, onko minulla kirkkovaltuuston varajäsenenä mahdollisuus tulla torstaina 27.4. klo 18 talouden iltakouluun seurakuntakeskuksen juhlasaliin. Jouduin Tanjalle vastaamaan, että minulla on aiemmin ennalta sovittu meno/tapahtuma valitettavasti. Samasta asiasta informoi minua myöhemmin myös Pudaksen Markku. Eipä aikaakaan, kun Messengerin kautta Kittilän Petri kyseli, onko minulla hänen henkilökohtaisena varajäsenenä mahdollisuus keskiviikkona 26.4. klo 14 osallistua tarkastuslautakunnan kokoukseen Kemin kaupungintalolla toisen kerroksen kokoushuoneessa? Hän sanoi olevansa siihen aikaan menossa bussin kyydissä Pudasjärvelle. Kerroin Petrille, että kyllä onnistuu. Sanoin tosin, että minulla on klo 16 alkaen se kuukauden ainoa kokous varsinaisena jäsenenä Kemin Energia ja Vesi Oy:n hallituksessa peurasaaren toimistolla. Eiköhän tarkastuslautakunnan puheenjohtajan Ekorren Sarin kanssa onnistu sopiminen, jos on tarvetta aikaistaa lähtöäni... Tällainen iltapäivä. Tosin paljon muutakin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti