sunnuntai 4. helmikuuta 2024

"Oletko Some-sovellutusten suurkuluttaja?" minulta taannoin kysyttiin...

"Oletko Some-sovellutusten suurkuluttaja?" minulta taannoin kysyttiin... Kerroin, että minun "päätyökaluni" on edelleen sähköposti, ollut vuosikymmeniä. Onhan minulla oma Blogisivu - ollut 01.07.2014 alkaen - ja onhan minulla ollut myös Facebook käytössä pääasiassa vuodesta 2017 alkaen. Molemmat ovat minulla nykyäänkin aktiivisesti päivittäisessä käytössä. Käytän myös WhatsAppiä ja Facebook Messengeriä. Niin - mitä erilaisia some-kanavia on olemassa? Sosiaalisen median kanavia on netti pullollaan. Kyselyn mukaan suomalaisnuorten suosituimmat sosiaalisen median palvelut ovat WhatsApp, YouTube, Instagram, Snapchat, Spotify, Facebook, Facebook Messenger, Pinterest, Steam ja Discord. Onhan niitä muitakin Twitteriä, Tik-Tokkia, jne.... Maailman suosituin sosiaalinen media on Facebook, jolla on 2,958 miljardia käyttäjää maailmanlaajuisesti ( 11.4.2023 ) - ilmeisesti tällä hetkellä jo pitkästi yli 3 miljardia käyttäjää. Se on paljon se. Kun minä tämänkin tekstin julkaisen, sen aika moni teoriassa ympäri maapallon voi lukea...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti