tiistai 24. syyskuuta 2024

Eräs Facebook-teksteistäni tänään...

Täytin viime viikon perjantaina 20.09.2024 täysiä vuosikymmeniä > 80 vuotta, jonka johdosta sain aikamoisen määrän onnitteluja, josta luonnollisesti olen otettu. Olin aiemmin julkisesti ilmoittanut, että en juhli syntymäpäivääni. Sitä oli noudatettu. Kuitenkin niin, että vanhin kalakavereistani käväisi pihalla muistuttamassa asiasta tuotepullo mukanaan. Sitä kukaties nautiskelen ruokalusikallisen/pienen pikarillisen niin halutessani tarvittaessa. Lisäksi aikaisemmin saimme kuulla, että vaimoni veli ja sisar aviosiippojensa kanssa tulevat käymään kahvilla. Näin tapahtui. Kahvittelun yhteydessä tuli puheeksi konkaripoliitikko Paavo Väyrynen. Kerroin, että en ole hänen juttujaan Facebookista lueskellut tämän vuoden aikana ollenkaan. Mahtaako edes enää kirjoitella, totesin. Kyllä kirjoittelee ja "sama kaiku on askelten", minulle sanottiin. Hetki sitten selailin hänen juttujaan. Totta - hän ei näytä pääsevän irti vanhoista ajatuksistaan. Murheellista... Niin - tuo Paavo tuli puheeksi siinä vaiheessa, kun minulta kysyttiin, joko olen päättänyt kuntavaaleihin osallistumisesta huhtikuussa 2025. Kerroin, että edellisten vaalien Kemin äänikuninkaan Paavo Väyrysen 566 ääntä on kieltämättä uusjaossa. Olen yrittänyt niillä psyykata potentiaalisia kemiläisiä lähtemään mukaan ehdokkaaksi. Saapa nähdä, onnistuuko...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti