sunnuntai 29. syyskuuta 2024

Eräs Facebook-teksteistäni tänään...

Olen aikaisemminkin kirjoittanut - oikeastaan useaan kertaan: Olen ottanut yhteyttä lähestyvien kunta-ja aluevaalien puitteissa useisiin potentiaalisiin kemiläisiin - tuntemiini henkilöihin - psyykaten heitä lähtemään mukaan edes kuntavaaliehdokkaaksi. Toistaiseksi on ollut tällä rintamalla aika hiljaista. Tietysti voisi ajatella, että sanonta vaitiolo on myöntymisen merkki. Ainakaan aikaisempien vuosien/vuosikymmenien kokemuksellani se ei ehdokasasettelussa pidä paikkansa. Mahdollista ehdokkuutta pidetään pimennossa - mielestäni - turhan pitkään. Toivon vilpittömästi, että henkilöt, joihin olen Messengerin, sähköpostin tai kasvokkain ottanut yhteyttä, miettisivät ehdokkuuttaan vakavasti. Omalta osaltani olen päättänyt ja jo aiemmin kirjoittanut, että päätän ehdokkuuteni kuluvan vuoden marraskuun loppupuolella. Silloin on aikaa vielä ihan riittävästi H-hetkeen... Kyllä avoimesti on kirjoitettava, että minuakin on psyykattu jatkamaan. Asia erikseen äänestävätkö psyykkaajat viime kädessä minua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti