perjantai 5. heinäkuuta 2024

Eräs Facebook-teksteistäni tänään...

Että mitäkö mietin? En oikeastaan sen kummempia mutta kävipä mielessä, että kauan sitten ajattelin tänä vuonna "hävittää" eli lahjoittaa, vuokrata tai myydä hallussani olevaa kuvataidetta. Olen aika usein maininnut, että Kulttuuriyhteistyöprojekti 1994 - puitteissa olen ostanut, saanut lahjoituksena muutaman taulun sekä hallussani on varastossa Luoteis-Venäjän Severomorskin kahden ammattikuvataiteilijan tauluja, joiden suhteen minulla on kirjallisesti saadun aineiston perusteella täydet toimintaoikeudet. Voin lahjoittaa, vuokrata tai myydä heidän omistuksessaan olevia tauluja. Omistuksessani/omistuksessamme on myös suomalaisten /paikallisten kuvataiteilijoiden teoksia. Eräänä "hävityskeinona" olen jo viime vuoden puolella päättänyt "maallikkoprofiloida" Kemin kaupunginvaltuuston jäsenet ja tarjota, ehdottaa heille edullista silmänruokaa. Tähän mennessä olen asiasta henkilökohtaisesti ehdottanut Messengerin tai sähköpostin välityksellä seitsemälle valtuutetulle ( kolme naista ja neljä miestä) sekä kollektiivisesti Keskustan Kemin valtuustoryhmälle. Vastaanotto/suhtautuminen on ollut kohteliaan myötäsukaista. Mitään myyntiryntäystä ei ole tapahtunut. Sen sijaan lahjoitukseni ovat - omasta mielestäni - onnistuneet erinomaisesti. Voi olla, että jossakin vaiheessa lähiaikoina pistän tälle foorumille nipun kuvia tauluista ja saatte tekin ehdottaa, kenelle valtuutetulle niitä ehdotan. Todennäköisesti te tunnette minua paremmin kyseisen henkilön taidemieltymykset...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti