lauantai 5. tammikuuta 2019

Miksi ihmeessä...?

Olen muistaakseni kirjoittanut alla olevasta useaankin kertaan. Minulta kysytään tämän tästä:"Miksi ihmeessä kirjoitan niin paljon?"
Olen kysyjille parhain päin yrittänyt selittää päivittäisen nykyelämänmenoni. Se alkaa aamuaskareiden jälkeen "höyrytietokoneeni" käynnistämisellä. 

Toki nykyään minulla on myös kohtalaisen uusi läppäri ja vielä uudempi tabletti. 
Viimeksi mainittu on Kemin kaupungin luottamustoimien mukana tullut lainalaite, jota olen alkanut yhä enemmän käyttää. Se on ehdottoman nettiturvallinen laite...

Niin - heti aamulla käyn läpi Yle Uutiset-sivut, Helsingin Sanomat, Kauppalehden, jne. yleensä vilkaisen myös Veikkauksen sivut - oikeastaan kaikkia pitkin päivää, jos ja kun olen aina pääsääntöisesti kotosalla.
Yleensä tuolta löytyy jotakin mielenkiintoista kopioitavaa/kommentoitavaa ja tietysti omat päivittäisaskareeni ovat myös tekstieni aiheina.

Kirjoitan nykyisin pääasiassa Blogisivulleni. Olen taas viritellyt lehtien yleisönosastokirjoittajan roolia, se on ollut taka-alalla viime vuosina. On myös uusia mahdollisia viritelmiä, joista kirjoittelen sitten aikanaan...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti