keskiviikko 10. heinäkuuta 2019

Mitä tänään tähän asti...


Päivällä Posti toi Suomen Monetalta pienen paketin/pahvikotelon, jonka sisällä oli mitali, infoa ja lasku. 

Olin aiemmin tilannut "ilmaislähetyksen" liittyen Suomen jääkiekkojoukkueen MM-menestykseen, joten siltä osin asia ok.
Muistan, että minua "puhelimitse pommitettiin" alla olevasta asiasta, mutta ilmoitin ehdottomasti, että asia ei minua kiinnosta.

Siksi lähetin infoa Suomen Monetalle, josta tuli kopio minulle:

Tämä on kopio viestistä, jonka olet lähettänyt käyttäjälle Suomen Moneta sivuston kautta 

Posti toi tänään "Mörkömitalin", jota mielestäni en ole tilannut tai sitten olen epähuomiossa täpännyt väärää kohtaa. 
Pistin laskun 14,90 euroa maksuun 15.07.2019. Asiakasnumero xxx xxxx xxx Laskun numero xxxx xxxx 

Nyt tämä riittää! Poistatte minut välittömästi lähetyslistoiltanne, jotta vältyn tulevaisuudessa turhilta harmeilta ja rahankuluilta. En halua saada tuotteistanne enää sähköpostiviestejä - kiitos.

Niin - alan pikkuhiljaa poistella tämäntyyppisiä turhuuksia. Niitä ilman voi ihan mukavasti elää jatkossa...

Niin ja päivän helmi: Ystäväni Tervaharjun Puukeisari/Harrastemaanviljelysneuvos tuli kyläilemään.
Kävimme "tonttimme kulmalla tiluksilla". Pieni perunapeltomme oli vieraamme mielestä parempi kuin hänellä Tervaharjulla. "Voitko toistaa sanomasi?" sanoin...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti